۱۳۸۸/۰۳/۰۳

خانه فرهنگ گيلان


درود بر مهر بان ياران

من خانه فرهنگ گيلان را دوست دارم.خانه فرهنگ يك نهاد غير دولتي است. از هيچ ارگاني پولي نمي گيرد و هيچ ارگاني هم دست به جيب نمي شود تا به اين مركز يا بهتر بگويم خانه هنرمندان (فرهنگ) گيلان كمك كند.

من در گروه داستانش فعال هستم. اين خانه گروه هاي هنري و فرهنگي زيادي دارد. از جمله گيلان شناسي كه بسيار در سطح كشور و بين المللي مطرح است.

براي شعر و داستان علاوه بر گروه هاي فارسي گروه هاي گيلكي هم دارد.

تئاتر و نقاشي و ...

در خانه فرهنگ راحت هستيد. هيچ كس بغضي نسبت به تو ندارد. همه هنرمند هستند. حاشيه اي ندارد. بزرگتر هايي دارد كه آن ها هم هنرمندند.كوچك است اما وسعت فرهنگي و تاثير گذاري اش در گيلان بسيار وسيع است.

سايت خانه فرهنگ به زودي بالا مي آيد. مطمئن هستم زمان مي برد اما روز به روز بهتر خواهد شد.

راستي به دو تا از دوستانم قول داده بودم گزارش جلسه مجيد دانش آراسته و تپق زدن هاي خودم را كه بدون هماهنگي قبلي مجبور به صحبت شده بودم را برايشان بنويسم.

ديدم يكي از دوستان زحمتش را كشيده .لينكش را برايتان مي گذارم.




روز خوبي داشته باشيد

سروش عليزاده

رشت

۵ نظر:

ناشناس گفت...

mamnooon duste aziz k khabar dadid
sepasgozar
ba ehteram
amir hossein teekany

محسن تاجیک گفت...

سلام. با یک کار سپید به روزم و منتظر..
فقط اگر به دیدن من آمدی
برای من ای مهربان طناب بیاور
ویک چهارپایه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بپرم!!
یاحق[گل]

حكايه گفت...

عالي بود

ایوب بهرام گفت...

با سلام.چطوری سروش جان تو گیلان من اهواز
تو ودیر ومو ودیر کوه وست ومیونه
واوخدا صبری بده دله هر دو مونه.
یک بیت به زبان بختیاری بودمعنی
تواز من دور هستی ویک کوه میان ما قرار گرفته خدا به هردوی ما صبر بدهد.
معنا که بشود لطفش را از دست می دهد.
ممنون که به وب بنده سر زدی.سرافراز کردی .در ضمن افتخار بنده است که شما رو لینک کنم.

خوشحال گفت...

بخش آخر حرفاتون به دلم نشست. همونجایی که گفتین : برای من عمو مجید است و عمو مجید می ماند..
من و یاد عمو رضام انداخت.
شب خوبی داشته باشین.