۱۳۸۸/۰۴/۱۲

شما بگویید با آدم های روانی چه کار باید کرد؟

درود بر مهربان یاران
مدتی است که یک شخص که احتمالا بیمار روانی هم هست به اسم من با ساختن یک نمایه و وبلاگ جعلی از طرف من برای دوستان کامنت می گذارد و مسائل غیر اخلاقی و ... منتشر می کند.
هر چند دوستانی که با من در ارتباطند و لینک من هستند کاملا مرا می شناسند و با روحیات من آشنا هستند لذا این موضوع را از برای کاربرانی که احتمالا مرا نمی شناسند طرح کردم.
لذا به شخصی که احتمالا فلج هم هست و از فرط بیکاری و آوارگی در کانادا نشسته و سر به سر بلاگر ها می گذارد توصیه می کنم به کار خود با قدرت ادامه دهد. زیرا بیشتر مرا در ادامه نوشتن وبه روز کردن وایستادن بر عقایدم استوار می کند.و مطمئن باشد که برای رسیدن به آزادی و دموکراسی بهایی بالاتر از آنچه تو در نظر گرفته ای پرداخته و خواهم پرداخت.
و حال در ادامه نامه یکی از کاربران روایت پارسی را برایتان می گذارم.
با سپاس از این کاربر و سایر دوستان عزیز که همیشه همراه من هستند.
سروش علیزاده
-------------------------------------------------------------

سلام
من امروز یه کامنت داشتم که فاقد صفت های انسانی بود. یه موردی توش داشت که من و راسخ تر کرد برای اینکه ببینم کیه.
مشاهدات و پیگیری های من نتیجه بخش بود و من و رسوند به این مشخصات:
% This is the RIPE Database query service.
% The objects are in RPSL format.
%
% The RIPE Database is subject to Terms and Conditions.
% See http://www.ripe.net/db/support/db-terms-conditions.pdf
% Note: This output has been filtered.
% To receive output for a database update, use the "-B" flag.
% Information related to '0.0.0.0 - 255.255.255.255'
inetnum: 0.0.0.0 - 255.255.255.255
netname: IANA-BLK
descr: The whole IPv4 address space
country: EU # Country is really world wide
org: ORG-IANA1-RIPE
admin-c: IANA1-RIPE
tech-c: IANA1-RIPE
status: ALLOCATED UNSPECIFIED
remarks: The country is really worldwide.
remarks: This address space is assigned at various other places in
remarks: the world and might therefore not be in the RIPE database.
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-lower: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-routes: RIPE-NCC-RPSL-MNT
source: RIPE # Filtered
organisation: ORG-IANA1-RIPE
org-name: Internet Assigned Numbers Authority
org-type: IANA
address: see http://www.iana.org/
remarks: The IANA allocates IP addresses and AS number blocks to RIRs
remarks: see http://www.iana.org/ipaddress/ip-addresses.htm
remarks: and http://www.iana.org/assignments/as-numbers
e-mail
: bitbucket@ripe.net
admin-c: IANA1-RIPE
tech-c: IANA1-RIPE
mnt-ref: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
source: RIPE # Filtered
role: Internet Assigned Numbers Authority
address: see http://www.iana.org/.
e-mail: bitbucket@ripe.net
admin-c: IANA1-RIPE
tech-c: IANA1-RIPE
nic-hdl: IANA1-RIPE
remarks: For more information on IANA services
remarks: go to IANA web site at http://www.iana.org/.
mnt-by: RIPE-NCC-MNT
source: RIPE # Filtered
حالا چرا می دمش به شما؟ برای اینکه ایمان دارم آقای علیزاده بسیار بزرگوار , با شخصیت و بزرگمنش هستن و این نوشته ها هرگز نمی تونه کار ایشون بوده باشه. مطمئنم به همون طریقی که سال گذشته سربه سر من گذاشتن و خواستن چهره ی من و در نت خراب کنن حالا هم دارن این کار و باشما می کنن. آقای علیزاده یکی بدجور داره با شخصیت شما بازی می کنه . تنها کمکی که از من براومد این بود که ردش و بگیرم و مشخصاتش و استخراج کنم بدم خدمت شما. با استناد به این مشخصات می تونید فرد موردنظر و پیدا کنید. فقط ازتون خواهش می کنم آروم باشید . اینا یه مشت بی مصرفن که می گردن تو نت بهترین ها رو گلچین و بعد چهره ش و تخریب می کنن.این فرد با اسم شما و از کشور کانادا اقدام به گذاشتن کامنت های غیراخلاقی کرده. حداقلش اینه که آمارگیرمن اینجوری داره می گه. من مشخصات شما رو با ایشون تطبیق دادم از اون جاهایی نیست که شما کامنت می ذارین. مشخصات شما اینه :% This is the RIPE Database query service.
% The objects are in RPSL format.
%
% The RIPE Database is subject to Terms and Conditions.
% See http://www.ripe.net/db/support/db-terms-conditions.pdf
% Note: This output has been filtered.
% To receive output for a database update, use the "-B" flag.
% Information related to '89.144.128.0 - 89.144.191.255'
inetnum: 89.144.128.0 - 89.144.191.255
netname: IR-ASK-20060127
descr: Andishe Sabz Khazar Co. P.J.S.
country: IR
org: ORG-ASK1-RIPE
admin-c: MRN1-RIPE
tech-c: MRN1-RIPE
status: ALLOCATED PA
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-lower: MNT-ASK1
mnt-domains: MNT-ASK1
mnt-routes: MNT-ASK1
source: RIPE # Filtered
organisation: ORG-ASK1-RIPE
org-name: ANDISHE SABZ KHAZAR CO. P.J.S.
org-type: LIR
address: ANDISHE SABZ KHAZAR CO. P.J.S.
NO. 11, 165 Ave. , Golsar
4166715985 Rasht, Gilan
Iran, Islamic Republic of
phone: +981317750000
fax-no: +981317728147
e-mail: admin@askiran.com
admin-c: MRN1-RIPE
mnt-ref: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-ref: MNT-ASK1
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
source: RIPE # Filtered
person: Mohammad Reza Nikrou
address: 165 Ave, No 11
address: Golsar, Rasht ,Guilan,Iran
mnt-by: MNT-ASK1
phone: +98 131 7750000
e-mail: reza@askiran.com
nic-hdl: MRN1-RIPE
source: RIPE # Filtered
% Information related to '89.144.128.0/18as39308'
route: 89.144.128.0/18
descr: Andishe Sabz Khazar
origin: as39308
mnt-by: mnt-ask1
source: RIPE # Filtered
% Information related to '89.144.176.0/20AS39308'
route: 89.144.176.0/20
descr: route object - 89.144.176.0/18
origin: AS39308
mnt-by: mnt-ask1
source: RIPE # Filtered
عذر می خوام اگه باعث ناراحتیتون شدم. باور کنید نیتم خیر بود و فقط می خواستم کمکتون کنم. دلم نمی خواست شما در جریان نباشین و بی گناه بقیه در موردتون قضاوت ناحق کنن.شب آرومی داشته باشین.

۲۵ نظر:

بنیامین گفت...

جناب علیزاده شما قطعا از این اتهامات مبرا هستین. چرا که فرهیختگی و دانشوری را راهی به این جور لمپن بازی ها نیست.

رضا از زيبا ساز وب گفت...

با سلام
دوستان و فرهيختگان بزرگوار با عرض ادب و احترام بايد بگم كه من آقاي عليزاده رو كاملا ميشناسم و در انسانيت و فرهيختگي ايشون شك ندارم
من ايشون رو كاملا و از نزديك ميشناسم
و دليل ايتكه الان اينحا كامنت زدم اينه كه واقعا از وضع به وجود آمده ناراحت شدم
در تائيد فرمايشات دوستمون بايد به عرض برسونم كه اين عده از آدم ها فقط دنبال انسانهايي مثل آقا سروش اند و هدفي جز تخريب اونا ندارند نمونه كه چند وقت پيش وبلاگ بسيار پر محتوا و پر بازديد ايشون رو هك كردند و مورد استفاده هاي غير اخلاقي و انساني خودشون قرار دادند

اما مگه سروش عزيز در راهي كه هدفش هست كوتاه مياد ؟ و عقب ميشينه؟؟؟

سروش جان بدون كه ما هميشه حمايتت ميكنيم

سایه سپید گفت...

سلام...امیدوارم هرچه زودتر اونو به نتیجه عملش برسونید....

سيدميثم رمضاني (مي سم ) گفت...

سلام به آقاي عليزاده و دوستان عزيز !

هيچ شكي نيست توي وبلاگ شما ديوانه ها فرصت جولان ندارند .
ادمهاي بيمار و عقده اي براي تخريب ديگران به هر ترفندي دست مي يازند اما غافل از اين حقيقت اند كه حمله ئ بد طرف مقابل را بزرگتر خواهد كرد .
آقاي عليزاده شما بزرگوار بوده ايد واينك وجود دشمن نشان مي دهد كه رسالت تان را به بهترين نحو داريد انجام ميدهيد.

فرشته گفت...

برادر فرهيخته !
مطمئنا كساني كه در صدد بد نام كردن اشخاص بر مي آيند شمارش معكوس براي به لجن كشيدن خودشان را شروع كرده اند .
در ذهن ماانسان آگاه و وارسته اي مثل شما هيچ وقت خراب نمي شوند.
اميدوارم صدمه اي در جريانات اخير نديده باشيد.
برقرار باشيد !

محسن تاجیک گفت...

سلام< سروش جان روزای بدیه.. خیلی بد.. و اینها طبیعت مردم ماست.. یاحق

fs.khoshhal[at] gmail.com گفت...

غمناک و دلشکسته از این روزها،به درگاه خدا رفتم...
شرمسار پرسیدم:خدایا،آیا واقعا روز قیامت وجود دارد؟...آیا واقعا در زمین،به روز قیامت اعتقادی وجود دارد؟
صدایی مهربان،به تلخی پاسخ داد:فرزندم،تو خود بهتر می‌دانی که روز قیامت یک حقیقت است؛اما اگر اعتقادی بود،نه در زمین شری وجود داشت و نه گناهی انجام می‌گرفت...!
با بغض فریاد زدم:خدایا،پس چرا در زمین،مدعیان ادعای دیگری دارند؟
پاسخی نشنیدم...با فریادی بلندتر سوالم را تکرار کردم...سکوت،تنها پاسخم بود...
برخاستم و قصد بازگشت کردم...ناگهان صدای قطرات باران را شنیدم که همه جا را فرا گرفت...اشک خداوند بر همه جا فرود می‌آمد...
از اشک خداوند گریستم و با فریادی رسا گفتم:خدایا مرا ببخش،سوالم بی‌مورد بود...من بر غیر اسرار واضح،اصرار کردم...!

* از دست نوشته های دوست عزیز
« دکتر حامد رجائی »

آزیتا گفت...

سلام سروش جان.با اینکه تازه با هم آشنا شدیم ،خوب میشناسمت ،شخصیت و وقارت یه دنیا می ارزه؛چاه کن همیشه خودش ته چاه ،تو به کارت ادامه بده.

مریم اسحاقی گفت...

سلام
بسیار متاسف شدم برای انسانهایی که همچین مشکلاتی ایجاد می کنند.با شناختی که از آقای علیزاده دارم، بسیار آشکار است که اشخاصی روانی قصد آزار و تخریب شخصیت او را دارند.
البته بهترین راه مبارزه ادامه روند نوشتن است.
موفق باشید. مشکل مشابهی برای من هم ایجاد شده بود.که در ابتدا فکر می کردم باید از دنیای مجازی فاصله بگیرم.
نویسا و پایدار باشید دوست فرهیخته.

نظام الدین مقدسی گفت...

درود و احوال پرسی

من این تجربه را در وبلاگهای قبلیم دارم البته با اسم مستعار بود . در پایان من را تبدیل کردند به شخصی به نام م..... که وقتی در گوگل سرچ می کردی شخصیتی روانپریش و بیمار جنسی بود . اطلاعاتی هم بود و با طالبان هم رابطه داشت . میلیاردر بود . پرفسور در بیماریهای قلبی هم بود .

دوستانم همگی اول تکذیب کردند اما به مرور قبول کردند که همان شخص هستم و از من دور شدند . حتی شماره مبایلها را تغییر دادند .


من فکر می کنم با این افراد نمی توان کاری کرد . فقط در وبلاگت بنویس کههیچ کامنتی از طرف من نوشته نخواهد شد . و در مدت زمانی وبلاگی با نام مستعار ایجاد کن و مطالبت را آنجا بگذار . از طریق ایمیل به دوستانت خبر بده که چه وبلاگی با چه نامی داری و با همان نام کامنت بگذار .
همچنین رمز این وبلاگت را روزی یک بار تغییر بده . چون هک می کند . من هم هک شدم 2 بار .
پس از مدتی دوباره به وبلاگ خودت برگرد .



سروش عزیز من این مشکلها برای آدمهای بی سواد پیش نمی آید . پس به خودت افتخار کن . ناراحت مباش .

سپیده گفت...

سلام
بعضیا معتقدن دنیای نت دنیاییه که مردم برای سرگرمی میان و پر هست از دروغ و خالی بندی و انچه تو میبینی از ادما و اونچه می فهمی از شخصیتشون یه شخصیت دروغی و ساختگی بیشتر نیست

اما من معتقدم ادم ها توی دنیای نت بیشتر خودشونن
هر کسو اینجا هر جور بشناسی مطمئن باش شخصیت واقعی اون ادم همینه
ادمی که تو دنیای نت دائم دروغ بگه بدون که دروغ جز ویژگی های ثابت شخصیتیشه
ادمی که توی دنیای نت دو بهم زنی کنه
یه دو بهم زن واقعیه
ادمی که تو دنیای نت بد دهن باشه
در واقع یه ادم بد دهنه
و ...
دنیای واقعی شاید مجال نده ادما شخصیت واقعیشونو راحت رو کنن
اما دنیای مجازی اینترنت جاییه که ادما خودشونو نشون میده دقیقن اونطوری که هستن

و این کسی که شما رو اذیت میکنه ادمی هست که چند چهرگی ، دروغ ، حسادت
و یه سری عقده های روانی جز ویژگی های ثابت شخصیتیشه و شما یا هر کسی دیگه که مورد حمله این شخص قرار بگیره یه سرگرمی نیست برای این ادم

این ادم داره خود واقعیشو نشون میده


فکر میکنم بهترین کاری که میشه انجام داد در مقابل همچین افرادی
بی تفاوتی و بی اهمیتیه

مديريت عاشقانه ترين وبلاگ گفت...

با سلام خدمت دوستان عزيز
من هم همانطور كه رضا عزيز گفت كاملا با خصوصيات اخلاقي دوست خوبم سروش عليزاده اشنا هستم
و تاسفم از اين ادم هاي بيكار است كه
با شخصيت دوست داشتني سروش بازي كردند
اميد وارم كه ديگر شاهد اين رويداد هاي تلخ و وحشتناك نباشيم
موفق باشيد

نوا گفت...

سلام. با من هم روزی چنین کردند. نزدیک بود وبلاگم را از دست بدهم. در جاهایی که قبلا کامنت می گذاشتید اعلام کنید که این اتفاق افتاده و مرتبا ip شخص مزاحم را کنترل کنید تا شناسایی شود. معمولا کسی این کار را می کند که شما به نوعی او را می شناسید.
امیدوارم به زودی مشکلتون حل بشه.

bamdadomid گفت...

من از اين كارها و حرفها هيچ سردر نمي اورم شايد به خاطر اينكه چيز يا كسي نيستم و به قولي چيزي ندارم كه از دست بدهم بجز زنجير هاي دستم را وگرنه در اين دنياكه واقعي هم نيست و شايد بيش از ميلونها سايت و وبلاگ و ...هست چه معني دارد ادمي توان ديدن يك جاي كوچك براي ديگران را نداشته باشد و مهمتر از ان چه دليلي دارد كه ادمي بچسبد به يك جا آنهم جايي كه ديگران در اختيارش گذاشته اند (وبلاگها را مي گويم)من از نوشته هام و لينك مهرباناني كه مراجعه مي كنند يادداشتي بر داشته ام هر كه فكر مي كند من جاي اورا تنگ مي كنم در اين دنياي بي در و پيكر بيايد خودم رمز عبور م را ميدهم براي ويران كردن آن و شروع مي كنم از اول تا روز آخر مگر زندگي چيست جز همين تلاشهاي از اول
مي گويند وقتي از كنار سگي رد مي شويي اگر آن سگ حس كند كه ترسيده اي شير مي شود و هي پارس مي كند و واي به حالت اگر شروع كني به دويدن ديگر رهايت نمي كند .

ایلشن جلاسی گفت...

سلام بر سروش عزیز از این موارد به کرات در این دنیای مجازی دیده شده شاید آمیت اینان را بر ادامه ی آزارشان راسخ تر کند لذا بگذار بگذرد

عه تا گفت...

سلام
منکه حدود یه صفحه علیه چنین ادمای روانی نوشتم پس چرا
کامنت منو تایید نکردی؟

عه تا گفت...

سروش عزیز سلام
مطلب مفصلی در ارتباط با گفتار این پستت ارسال کرده بودم اما بنظر می رسد به لطف بلبشوو هرج و مرج نت (از نوع ایرانی تحت کنترل سیاهی سیاست) بدستت نرسیده.
گفته بودم نگاه به هویت چنین موجوداتی از دید روانشناسی متقاعد میکند که فقط توصیه ی نهایی علمی را در خصوص انها اعمال کنیم.
کمبود و عقده ی گمنامی و بسیاری نیازهای سرکوب شده ی دوران کودکی و چه بسا بزرگسالی علت اصلی رشد تمایلات
ناهنجار و مردم آزارانه ی انهاست
آقای سروش بدون شک شما هم با یک مریض روانی طرف هستید از نوع بیماران روان پریش ومضر بحال اجتماع.حسادت افسار گسیخته ورذالت ذاتی و احیانن ژنتیک این روانیهای موذی را وامیدارد انگل وار وجهه و پرستیژ ادمهای موفق و خوشنام رابچسبند و چون خود قادر به کسب وجهه اجتماعی و محبوبیت نیستند چهره ی بزرگان و بخصوص هنرمندان را به طرق مختلف خدشه دار کنند. تنها برخورد با این بیماران روانی بی اعتنایی و هیچ انگاری است. که در واقع چیزی نیستند غیر از هیچ.
رویارویی حتا در بد ترین حالت(تمسخر و فحش و مقابله از این دست) نه فقط موجب تنبیه و مجازات انها نمی شود بلکه چون بدین وسیله دیده می شوند (واین خواسته انهاست) موجب تجری و ادامه مزاحمت انها می شود.به نظر من به همان روش و دلیل که برای وز وز یک مگس اهمیتی قائل نیستید به این جانور ذلیل و ترسو هم اهمیت ندهید.
پنهان شدن در تاریکی و سنگ پرانی به این و اون کاری است که از دست ناتوانترین افلیجها و کودکان شش هفت ساله هم بر می اید و این تنها توانایی چنین حشرات بیمقداریست.
پس با یکبار اطلاع رسانی به دوستان هر گونه بحث و اهمیت و اعتبار را از این موجود کثیف دریغ کنید انوقت بعد از مدتی دست و پا زدن مثل سگی که بی محلش کنی دست از پارس کردن به رهگذران بر میدارد
جناب علیزاده ارادت به منش بالای شما با چرند گویی این گدایان اواره ی کشورها نقصان نمی گیرد. یکبار برخورد مجازی یا واقعی باآثار قلم شما برای ستایش همه ی عمر کافیست

حمید بابایی گفت...

سلام سروش جان بابا دست ما رو هم بگیر معروف شدی حالا دارن تخریبت می کنن ما کجا شما کجا!
می دونی زیاد اهل پیام گذاشتن نیستم ولی به خاطر این کار ناجوانمردانه لازم دیدم پیام بذارم
ولی لازم بهت تبریک بگم معلوم تو چشمی
موفق باشی

شازده کوچولو گفت...

ببخشید اگر دیر شد
مدتی نبودم
خیلی ناراحت شدم وقتی پستتان را دیدم
مسلم است که چنین افرادی بیمار هستند وشما مبرا از هر گونه تهمتی هستید
موفق باشید

داریوش گفت...

درود
دوست عزیز
غم مردان بزرگ وجود نامردمان است

داستانسرا(عمولي) گفت...

سنگ كم قيمت اگر كاسه زرين شكند
قيمت سنگ نيفزايد و زر كم نشود.
بيخيال رفيق خودت هم ميگي طرف روانيه،پس ديگه چه توقعي ازش داري ؟تازه نميزنه شيشه هاي وبتو نميشكنه بايد خدارو شكر كني

چرکنویسی در زمهریر گفت...

خدا همه دیوونه ها رو شفا بده اوونم همین طور فقط بگم اونیی که می گی حتما از فیلتر شکن استفاده میکنه به احتمال زیاد ایرانه و از آدرس آینه استفاده می کنه

Unknown گفت...

درود بر مهربان ياران
جميع خانم ها و آقايان كه چه از طريق ميل و يا كامنت گذاشتن من را شرمنده فرموديد.
دلگرمي يافتم در ادامه نوشتن و نوشتن نوشتن وباز هم نوشتن.
دست مريزاد
با احترام سروش عليزاده

پارس پور گفت...

ممنون از حضورتون

پارس پور گفت...

ممنون از حضورتون