۱۳۸۹/۰۶/۰۴

يك نكته و معرفي كتاب به يك چيز خوب فكر كن -شهلا شهابيان


درود به مهربان ياران



براي اين پست قصد دارم يك كتاب خوب به شما معرفي كنم و توصيه به خريد اين كتاب

و ذكر چند نكته مهم در باره بلاگ روايت پارسي



مجموعه داستان به يك چيز خوب فكر كن نوشته شهلا شهابيان كتابي است كه خواندن و خريدن آن را به شما توصيه مي كنم . اين كتاب توسط نشر ايليا چاپ شده و كتابي است كه حرف هاي بسياري در داستان امروز ايران خواهد داشت.

در مورد اين كتاب نقدي نوشته ام و مصاحبه اي با نويسنده كتاب به زودي خواهم داشت. .

دوستان اگر نتوانستند اين كتاب خوب را تهيه كنند حتمن يك ايميل به من بزنند تا راه خريدن كتاب را به آن ها بگويم

هدف من از نوشتن در روايت پارسي داشتن تعدادي مخاطب خاص و فرهيخته است كه به دنبال مطلب باشد . باورنمي كنيد بعضي از كامنت ها و ايميل ها از بعضي دوستان چقدر من را به وجد مي اورد و خوشحال مي شوم كه مثلن فلان كس مخاطب وبلاگ من است.

اصلن به دنبال اين مساله كه وبلاگ خوبي داريد به وبلاگ من هم سر بزن نيستم و گل و بلبل و اين حرف ها. باور كنيد هر وبلاگي كه به روز مي شود از دوستانم اولين نفري كه سر مي زند من هستم. اما در طول روز ميزان وقتي كه براي خواندن بلاگ ها و سايت ها و كتاب ها مي گذارم بسيار زياد است.گاهي نمي رسم كامنت بگذارم. البته قانون تو كامنت بگذار من كامنت بگذارم را مي دانم اما عمل نمي كنم. اما كسي كه كامنت بگذارد من حتمن كامنت مي گذارم

اصلن حتي كامنت گذاشتن هم در بلاگم مهم نيست چون من مي بينم كه چه كسي مي ايد و مي رود در بلاگ من. هر چند كامنت مايه دلخوشي هر بلاگ نويس است.

اما نوشته بالا را گذاشته ام تا خواننده از من هم بگذرد و به دنبال مطلب باشد.

من چنين خواننده اي را براي وبلاگم مي پسندم.

با مهر
سروش عليزاده
رشت


۴ نظر:

گیل نویس؛ تارنمای وبلاگ نویسان گیلانی گفت...

بسمه تعالی

تارنمای اطلاع رسانی وبلاگ نویسان گیلان "گیل نویس"، با هدف خدمات رسانی به
وبلاگ نویسان گیلانی افتتاح شده است.

از این رو مفتخر است که با ثبت وبلاگ های گیلانیان، مجمع و پایگاهی جامع از
بلاگر ها را در خود قرار دهد.

منتظر بازدید و ثبت نام شما هستیم؛

گیل نویس ::: www.gilnevis.ir

با تشکر، بخش اطلاع رسانی گیل نویس

Unknown گفت...

ممنون از دعوت شما و لي اصلن شما كي هستيد

پویان فراهانی (مجله داستان نویسی) گفت...

سلام سروش.
نمی دونم سیستم نظر دهی توی بلاگ تو چطوره ( منظورم توی بلاگره)
اما یک چیز خیلی جالبه،...
آمار وبلاگ من هم افتضاحه. یعنی من خودم رو کشتم و لایه های نقد روانشناختی از دیدگاه یونگ و فروید - مطلب خیلی خوبی از ژان پل سارتر - مصاحبه با سیاوش جمادی - حتی نظر درباره ی ربنای شجریان که یه مدتی نقل محافل بود و هزار و یک عنوان بحث و نقد و نظر ادبی رو توی وبلاگ هر هفته بروز رسانی کردم!
اما دریغ از یک نظر.
البته اونهایی که باید بیان و مهمن که بیان میان غیر از شما که می دونم بدلیل مشغله و همون دلایلی که گفتی میای ولی کامنت نمی ذاری اما نمی دونم ما در جذب مخاطب ضعیف هستیم یا مخاطب در انتخابش ما رو از قلم می ندازه.
اما موضوع مهم اینه که کافیه یه سر به وبلاگهای اینطوری بزنی
"من عشقم قشنگه"
عشق +عشق + عشق"
دوستت دارم.
عاشقانه های عاشقانگی
درد عاشقانه
شعر در عاشقانه
شعر سوز در عاشقانه
آه ای سوز درد شعر عاشقانه"

و امثال اینها بزنی.

و البته من کامنتهایی که برای اونها می ذارن رو هم می خونم:

میترا جان امیدوارم به عشقت برسی
منا جان من هم یک دوست پسر دارم که ولم کرده : 15 ساله از کرج

سعید جان دوست دخترتن خیلی نامرده بیا منو بگیر
آه دختر این پسرا همشون سر و ته یه کرباسن!

و از این جور چیزا
تازه با اعتماد بنفس تبلیغات و PAY‌ TO ‌CLICK هم توی بلاگ هاشون می ذارن.

نمی دونم کار ما درسته یا کار اونا.

ولی می دونم من و شما و مثل ما واسه خودمون می نویسیم..

منم می گم اندیشه ی ادبی: تو می گی روایت پارسی

مهم اینه که کی چطور فکر میکنه و کامنت ها به چه درد می خورن.

وگرنه یک دوست خوب به از هزارتا کامنت بی محتوا!!
موفق باشی.
پویان

مریم اسحاقی گفت...

سلام سروش علیزاده عزیز
نه خسته دوست عزیز. می خوانمتان همیشه گاهی در سکوت و گاهی با کامنت. در هر صورت تلاشت قابل تقدیره.
شاد باشید.
راستی این روزها دارم سور بز رو می خونم. چه قدر شبیه ولایت خودمونه.