۱۳۸۹/۰۸/۱۱

تسلیت

درود
متاسفانه دو خبر بسیار بد به من رسید و من بسیار اندوهگین شدم.
خبر اول خبر فوت خاله عزیزم بود و بعد از اون خبر فوت دوست عزیزم سینا مدبر نیا و همسرش در سانحه تصادف رانندگی.
در گذشت خاله عزیزم رو به مادرم و فرزندان خاله صغری عزیزم و شوهرش تسلیت می گم.
امید وارم به جای رنجی که در این دنیا به علت بیماری کشید در اون دنیا غرق شادی و آرامش باشه.
اما فوت سینا بیشتر من رو متحیر و مبهوت کرده و اصلن برام باور پذیر نیست.
سینا هم دانشگاهی من بود. دوستم بود. یک جوان هنرمند , شاعر و وبلاگ نویس.
سینا یک پارچه احساس بود. خنده هاش جلوی چشم هام هست.
نمی دونم مادرش چطور می ئتونه غم از دست دادن پسر و عروسش رو تحمل کنه.
فوت سینا رو به خانواده و عموی عزیزش و جامعه هنری رشت تسلیت می گم.

خیلی غمگینم. خیلی غمگینم اما زندگی همینه ادامه داره

۶ نظر:

ناشناس گفت...

تسلیت من رو هم پذیرا باش دوست عزیز

ناشناس گفت...

منم به شما تسلیت میگم ولی به قول شما زندگی با بود یا نبود ماجریان دارد

علی محمد عامری گفت...

سلام من هم متاثر شدم از راه دور تسلیت و مدردی مرا بپذیر.امید است روحشان همیشه شاد باشد.

سروش عزیز به روزم منت میگذاری اگر بیایی

دمادم گفت...

تسلیت می گم آقای علیزاده گرامی.
متاسفانه همین است. تلخ ترین بخش زندگی د رغیاب دوستی که رفته است همین است که می بینیم زندگی همچنان ادامه دارد خوب یا بد.

شازده کوچولو گفت...

تسلیت...

فرشاد نوروزپور گفت...

خدا خاله مرحومت رو بيامرزه.
سيناي عزيز رو از نزديك نمي شناختم ،‌اما شنيده بودم در موردش ، امروز مراسم خيلي خوبي هم با استتقبال دوست دارانش برگزار شد .. روحش شاد