۱۳۸۸/۰۸/۰۴

تولدم مبارك. قربون خودم برم الهي







درود بر مهربان ياران

اين كيك تولد وبلاگ و اين حرف ها نيست.

اين كيك تولد خودمه كه از حالا دارن مي پزنش تا نهم آبان ماه كه روز تولد منه.

خودم شخصا روز تولد خودم رو خيلي دوست دارم.

تا مدتي كلي مشغله دارم.

به جون خودتون قسم نه من رو گرفتند و نه هيچ چيز ديگه.

فقط درگيري هام زيادهستند.درس و پول و يه چيز ديگه كه بعضي از دوست هام مي دونند

ديگر اين كه ترجيح دادم يه مقدار ننويسم.

چون اين روز ها گوسفند ها هم گرگ شدند.

البته حاضرم اين وبلاگ رو هر كسي كه مايل بود وشرايطش رو داشت واگذار كنم.

قربون همه شما

سروش عليزاده

---------------------------------------------

اندر احوالات پختن كيك تولد

در كتاب شناخت شناسي رشتي ها كه شايد تا الان ننوشته باشند اصولن يك رشتي در هرنقطه اي از جهان كه باشد.

سرش مي رود واما فكر شكمش نمي رود.از همه چيزش مي زند اما لباس شيك

مي خرد!

مثلن خود من الان يك هفته است كه خانم دوستم هرروز برام كيك مي فرسته.

البته اون بنده خدا براي شوهرش مي فرسته اما من مي خورم. ايشان در رژيم هستند خدا رو شكر.

اولين نكته از اين جريان اين بود كه مجرد ها هرگز زن نگيريد.

مجردي مزاياي فراواني دارد از جمله اين خوردن كيك.

دوم اينكه نهم آبان روز تولد يه بنده خدايي هم هست سن بالا ها مي دونن كي رو مي گم!

سوم اينكه به لطف دولت كريمه من و يه سري از دوستان رو بعد از انتخابات گرفته بودند و يك باز جو مهربان شبيه بازجوي اقاي ابطحي كلي ما رو نصيحت فرمودند و من الان كلي ادم شدم.

من الان مي دونم لال بودن يعني ادم بودن.

بعد از لطف داد سرا محترم و ماجرايي كه بايد طوطيان شكر شكر و ... تعريف كنند كه بماند.

ما دادگاهي شديم. يعني رفتيم داد گاه و از قضا قاضي عزيز هم درست در روز نهم آبان قراره حكم ما رو بده. يعني اساسا در حال پخت حكم و يا همون كيك تولد منه.

از اين رو من هم پيشاپيش تولدم رو به خودم و تمام ايادي خودم و تمام كساني كه من ايادي اون ها هستم و تمام عمله ظلم و ديكتاتوري تبريك عرض مي كنم.

در مورد واگذاري وبلاگ هم جدي گفتم.

به اميد اينكه يه شب پاشيم و ببينيم مي تونيم احساس آدم بودن بكنيم.نمي دونم مي تونم منظورم رو برسونم يا نه!

در هر حال سروش تولدت مبارك!

۱۹ نظر:

رضا گفت...

تولذت پيشاپيش مبارك

حسين طوافي گفت...

تولد ات مبارك عزيزم . و انشاا...كه صد سال زنده باشي و خار چشم حسودان و بد انديشان و نامردان.


تولد ات مبارك

فرشاد نوروزپور گفت...

سلام سروش عزیزم .. بدون پساپیش و پیشاپیش خجسته زادروزت فرخنده باد .. آرزوی زندگی سراسر شادی سلامتی و آزادی ...
آرزوی غلبه بر بدخواهان و دشمنان ..
آروزی بهترین ها برایت و آروزی هر آن چه که آرزویش را داری ...

آیسان گفت...

سلام سروش جان
اميدوارم همه ي تولدهايت را با متولد شدن اغاز كني تولدت مبارك

شازده کوچولو گفت...

تولدت مبارک

بهروز گفت...

سلام تولدت مبارک عزیزم
سروش ما تازه داریم میایم تو داری میری.

سید میثم رمضانی گفت...

سلام سروش جان !
تولدت مبارک ...به خودت و همه ئ کسانی که بوی قورمه سبزی از سرمبارکشان مستمرا مشام بعضی ها را نوازش می کند!
از طرف خودمان تولدت را جشن می گیریم ...تا روزگار چه از آستینش بیرون آورد ...رژیم غذایی یادت نرود ...چاق شدن این روزها بی حکمت نیست ...ممکن است قصه ئ " سند باد " تکرار شود !!
شادباشید...

الهام کیانپور گفت...

سلام و درود

تولدتان مبارک پس شما هم فرزند پاییزید .

راستی چرا در گیل یار در بخش شعر و ادبیات پستی نمی گذارید بیشتر سرگروه ها حداقل یک پست را بارگذاری کرده اند ؟!!!

خودم هم به روزم با پاییز و کاشان ...

ستاره بان گفت...

سلام و
تولدت مبارک.
آرزو می کنم سال های سال با سربلندی زندگی کنی.
و اینکه ایمان دارم اون روز هم می رسه که ما هر صبح به جای اینکه با لعنت و نفرین به وضعیتمون چشمامونو باز کنیم به قول تو احساس آدم بودن و شاید آزاد بودن داشته باشیم.
بازم تولدت مبارک مخصوصا که فرزند آبان ماهی مثل من

فرهاد فتوحي گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
پروين پورجوادي گفت...

سلام سروش عزيز
تولدت مبارك
سالهاشادي و سلامتي برات آرزو مي كنم.

سایه سپید گفت...

به به.....تولدتون مبارک............آخ جون کیک تولد....برای ما هم می فرستید؟؟؟؟ایشالله همیشه به شادی....
وب رو واگذار نکنید...دلتون می آد خونه تونو بفروشید؟؟؟؟اصلا مگه وب هم فروشی هست؟؟؟؟نه این بلا رو سر وبتون نیارید

سایه سپید گفت...

کاش من يک بچه آهو مي شدم

مي دويدم روز و شب در دشتها

توي کوه و دشت و صحرا روز و شب

مي دويدم تا که مي ديدم تو را

(ميلاد نور مبارک)

سایه سپید گفت...

راستی اگه پپسی کم آوردی بفرستم برات برای خودت باز کنی آقا سروش...
:دی

Unknown گفت...

سايه سپيد عزيز
كسي قصد فروش وبلاگ نداره.واگذاري با فروش فرق مي كنه.
در عين حال چطور تو اين مملكت ادم فروشي و دين فروشي و زهد فروشي و رفيق فروشي و .... فروشي و .... فروشي و .... و الي اخر داريم.
بعد وبلاگ فروشي نداريم

به خدا من واسه خودم شامپاين باز مي كنم و نه پپسي

ناشناس گفت...

امروز از اسمون بارون می اومد اما نه بارون نبود میدونی چی بود؟اشک فرشته ها بود که خدا یکی شون رو فرستاده بود روی زمین گریه می کردند تولدت مبارک

رضا براي بار دوم گفت...

سلام سروش جان براي بار دوم تولدت مبارك يه بار پيشاپيش گفتيم يه بار هم تو روز تولدت ميگم
اشاللا صد ساله شي نه صدو بيست صاله شي نه صدو بيست سال كمه هميشه زنده باشي

اينم ببين
http://i17.tinypic.com/4z0u8ev.gif

بامداداميد گفت...

انگار آبان ماه هم ماه بدي نيست چون روزهاي خوبي دارد همين 9آبان تولد ما و 13 آبان و ...
كيك هم كه وصف العيش نصف العيش
ديشب
خواب ديدم
خدارا
خوابيده بود
آرام
تكان مي داد گهواره را
شيطان

قاصدک گفت...

من خیلی دوست بدی هستم
شرمنده برای تأخیر

تولدت مبارک دوست خوبم
همیشه سالم و شاد و موفق باشی
و آرام
این آخری رو چون خودم آرامش ندارم ، می دونم چقدر خوبه و واقعا برات آرزو می کنم
با تمام وجودم

در پناه خدا باشی