۱۳۸۹/۰۸/۰۱

قمر در برج عقرب افتاد


باز هم چرخ فلك چرخيد و قمر در برج عقرب افتاد و من به دنيا اومدم.
نهم ابان داره مي رسه و من دارم كم كم شبيه عكس بالا مي شم!
خيلي خوبه كه در اين زمان از زندگي ام احساس مي كنم دارم عوض مي شم.
داره در من تحول فكري ايجاد مي شه و مثبت انديش تر شدم نسبت به زندگي و خودم و مردم جامعه اي كه توش زندگي مي كنم.
احساس مي كنم كينه و نفرت داره از من دور مي شه.
خيلي ها در اين روز به من زنگ مي زنند يا اس ام اس مي دن و خيلي ها هم فراموشم مي كنند.
اما اين ذهن لامصب من نمي تونه آد م ها رو فراموش كنه و يا دوستشون نداشته باشه.
از همين جا از همه كساني كه به يه نحوي از من رنجيدند  چه تو دنياي مجازي و يا در زندگي واقعي عذر خواهي مي كنم و اميد وارم من رو ببخشند.
در سالي كه گذشت – عيد نوروز من،روز تولدمه - خيلي چيز ها به دست اوردم و خيلي چيز ها رو از دست دادم.
خيلي ها رو به دست اوردم و خيلي ها رو از دست دادم.
ولي بايد بگم حالا خيلي خوشحالم و سعي مي كنم در سال جديد آدم تر باشم و لي حيف كه كسي باور نمي كنه!خدا رو چه ديدي شايد هم ...


۷ نظر:

شازده کوچولو گفت...

تولدت پیشاپیش مبارک

مریم اسحاقی گفت...

تولدت پیشاپیش مبارک. ترسیدم اون موقع یادمم بره.

هر جا هستی شاد باشی.

ناشناس گفت...

تولدت مبارک همشهری
سالیان سال عمر باعزت داشته باشی

سامان بهاروندی گفت...

سلام
چی شده مگه انقدر حالا ناراحتی سروش ؟!
به هر حال تولدت مبارک ...

می سم گفت...

سلام ودرود...

از اینکه به زودی نی نی چشم هات دنیا را آنگونه خواهد دید خوشحالم به حالت رفیق !!

تولدت م...ب...ا...ر...ک...

شهلا گفت...

احساس مثبت تان، تحول فکری تان،دوستان جدیدتان و تولدتان بسیار مبارک باشد.
همیشه سلامت و تندرست باشید.

ناشناس گفت...

سلام
سلام مهربان یار
همیشه دوست داریم شاید اختلاف فکری زیاد باشه شاید با هم نسازیم شاید اخلاقمون به هم نیاد شاید از دستم ناراحت باشی
ولی خب در هر صورت دوست داریم

نویسا باشی (: !!!