۱۳۸۹/۰۹/۲۱

تسلیت

تاسوعا و عاشورا حسینی تسلیت باد

۸ نظر:

gol nassrin گفت...

salam
من دعوت يه انتشارات معتبر در تهران را پذيرفتم براي يك مجموعه داستان فلش.
شما مي توانيد 4 داستانك خود با موضوع آزاد كه بيش از 150 كلمه نباشد را با فايل doc
به آدرس jewelnassrin@gmail.com iبفرستيد و در خبر رساني به داستان نويسان قوي كه مي شناسيد ياري كنيد.فقط زود

نظام الدین مقدسی گفت...

درود و احوال

سروش گرامی سلام . اول از همه تبریک می گویم چاپ مجموعه شعر خانم اسحاقی را . حتما پیدا می کنیم کتاب را .

سروش گرامی تسلیت سبزی نوشته ای . سبز بمانی عزیز . از اینکه هنوز می نویسی خوشحالم .پایدار باشی .

حسین طوافی گفت...

سلام و پایدار باشی سروش ...

فاطمه اختصاری گفت...

اینبار آمده ام تا بیشتر از اینها در کنار هم باشیم...
سوغاتی این روزهای دوری
آدرسی برای
دانلود رایگان مجموعه «یک بحث فمینیستی قبل از پختن سیب زمینی ها»ست
منتظرتان هستم
با دو تا شعر
و کلی خبر و لینک خوب
و غم های مشترکمان که هرگز تمام نخواهد شد
هرگز...

دمادم دیگر گفت...

به همین مناسبت و ضمن تسلیت به شما دعوتتان میکنم به این شعر بهاردر اینجا:
http://babak197.blogsky.com/1389/04/08/post-132/

فاطمه اختصاری گفت...

اينبار آمده ام تا بيشتر از اينها در کنار هم باشيم...
سوغاتي اين روزهاي دوري
آدرسي براي
دانلود رايگان مجموعه «يک بحث فمينيستي قبل از پختن سيب زميني ها»ست
منتظرتان هستم
با دو تا شعر
و کلي خبر و لينک خوب
و غم هاي مشترکمان که هرگز تمام نخواهد شد
هرگز...

داستانسرا(عمولی) گفت...

منم تسلیت میگم ژیگوووووووول.

شهلا شهابیان/حرفه راوی گفت...

سلام
لطفا آدرس قدیمی وبلاگم رو حذف کنید چون آدرس جدید دارم و اونی رو که شما گذاشتید دیگه به روز نمیکنم.
ممنونم و موفق باشید