۱۳۸۸/۱۲/۰۵

سال هاي مشروطه


درود بر مهربان ياران

پوزش بابت تاخير در به روز كردن وبلاگ

راستيتش اين قدر حرف توي ذهنم براي نوشتن موج مي زند كه نگو و نپرس اما دريغا دريغ كه نمي تواني به راحتي افكار و اندبشه هايت را با ديگران به اشتراك بگذاري.

در ابتدا مي خواهم از دوستاني كه داستان و مقاله برايم ارسال مي كنند تا در سايت چند زبانه ماه مگ به چاپ برسد تشكر مي كنم.

اما بايد به عرض برسانم كه لطف نماييد نقد ها و داستان ها و مقالات خود را در باره ادبيات و يا فلسفه و سياست و يا هر چيز ديگري كه فضايي در سايت ماه مگ به آن اختصاص داده شده است را به ادرس مندرج در سايت بفرستيد و نه به ايميل من.

مطمئن باشيد حتمن به دست من خواهد رسيد و يا حتمن به دست دبير هاي ساير بخش ها خواهند رساند.
اما اگر باز هم فكر مي كنيد كه مطالب را ابتدا براي من بفرستيد هيچ مانعي ندارد و حتمن آن را به ماه مگ خواهم فرستاد با يك توصيه نامه رفاقتي.
به زودي البته شايد تغييراتي در شكل و قالب سايت ايجاد شود. (خوشگل تر شود)
در ضمن دوستاني كه مايلند وارد ماه مگ شده و از فيلترينگش بگذرند از اين ادرس وارد شوند
كليك كنيد ------------

http://s291466947.onlinehome.us/

موضوع ديگري هم كه حتمن بايد بنويسم و گرنه منفجر مي شوم اين است كه سريالي دارد از صدا و سيماي دروغ گو ايران پخش مي شود به نام "سال هاي مشروطه" به روايت شخصي به نام ورزي

آقاي ورزي مي دانم تو وتهيه كننده ات سوراخ دعا را پيدا كرده ايد و خوب داريد به جاي نرم فشار مي دهيد و پول در مي اوريد.
توي دلتان مي گوييد من دنبال پول هستم و بقيه به شومبول پسرهايمان.
اما مطمئن باشيد تاريخ مشروطه در تاريخ ثبت است. تمام اعمال خائنين و وطن پرستان كشور هم به درستي در تاريخ ثبت شده است است و قابل انكار نيست.

چه آن ها كه بر دار شدند و از نوه هايشان كيا نوري ها و ... روييدند. و چه آزادي خواهاني كه خون دادند تا نهال آزادي را برويانند.

و روياندند. صد و سه سال است كه ملت ايران دارد براي آزادي مي جنگد و خون مي دهد.

امثال شما كلاغ ها و اربابان سياه دلتان نمي توانيد يك تاريخ را تحريف كنيد و در سريال هايتان به اقليت هاي مذهبي توهين كنيد و رو سفيد باقي بمانيد.
زهي خيال باطل
خواندن اين لينك را به شما توصيه مي كنم

سروش عليزاده
اسفند هشتاد و هشت
رشت

۷ نظر:

رستم فرخزاد گفت...

سروش جان خوشحالم که وبلاگت بروز شد. درود به شرفت، من هم قول میدم پیرو گفتگویی که داشتیم مقاله بعدی وبلاگ رو اختصاص بدم به دوره مشروطه.

اینها که تاریخ همین صد سال پیش رو اینجوری تحریف و تغییر می دهند دیگه تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل و برو به تاریخ 1400 سال پیش و بقیه ماجرا...


http://rostamfarokhzad.blogspot.com

شهرام بیطار گفت...

والا سروش من که صدا و سیما رو نگاه نمیکنم که بدونم چه خبره و چی نشون میدن . توصیه میکنم تو هم نگاه نکن . بذار هر چرت و پرتی که دوست دارن برای احمق های خودشون پخش کنن . سگ هم پارس میکنه



با درود و سپاس فراوان : شهرام

سایه سپید گفت...

من این فیلم رو ندیدم....نمی تونم هم نقدش کنم.....متاسفانه.....

فرشاد نوروزپور گفت...

درود سروش كمياب!!

ورزي كه معرف حضور بايد اشد. قبلا ينما بود و در دوران ضرغامي به تلويزيون امد با چند كار در يك بك.
اصولا دوشت دارد تاريخ را از چشم خد و اربابانش ببيند.
نويسنده و تهيه كننده اش خم خودش هست.

بنده بر خاف دوستن ان را نگاه مي نم تا تحريف ها را به بيننده ها نشان دهم

فرشاد نوروزپور گفت...

حاجي اين لينك هاي ماره اصلاح كن لطفا

داستانسرا(عمولی) گفت...

چه دل پری داشتی ننه قربونت برم مننننننننننن.غایب میشی غایب میشی وختی میای با ده گونی حف میای.حالا مطمئنی دلت خالی شد؟؟؟؟؟؟

دست خیال گفت...

البته بیان واقعیت از سیمای میلی جای تعجب داره وگر نه که دروغ برای اینها نهادینه شده.میگن گوبلز داره تلاش می کنه برگرده زمین یه دوراه ای پیش اینا بگذرونه.حتی من شنیدم شیطان هم به فکر هبوطه برای دوره های آموزشی اینا :)